، دراگان اسکوچیچ پس از این بازی گفت: از نتیجه بازی برای این تورنمنت کاملا راضی هستم چون شرایط آب و هوایی سختی داشتیم. البته که ما از پس این شرایط سخت برآمدیم. با تیمی بازی کردیم که در یک سوم دفاعی خودش قرار داشت و این بازی کردن را برای ما سخت کرده…
Related articles